cutesteffie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Steffie - 31 augusti 2012 16:17

Tjaa!


Igår så satte jag upp fler och nya affischer i mitt rum.. Och här har jag 1D!


 

Niall , Louis, Liam And Zayn..


 

Här har vi, Harry, Niall And Louis! xD                                   


Ja iallfall. och så har man varit och paddlat! Det var sjukt jobbigt, men vi klarade det!

Sen varv vi i en ö där vi grillade.. Så länge de tände upp elden skulle man leta efter Toblerone som fanns lite överallt i ön, men de var riktigt så.. Så det var svårt att hitta. Och så låg de gömmda runt rötterna på trädet. Och det fanns typ 70 träd där.. Så det var svårt.. men jag lyckades! Jag letade och letade och precis när jag gav upp så såg jag något vitt vid trädet. Haha :) Jag la chockladen i fickan och så har den smällt! 



Aa, och mitt i skogen ser man 2 små möss springa till nästa sten. SJUKT SÖTA!


Aa men nu ska jag ta och visa nytt!


 

Silvrig ögon skugga, 15 kr! Från.. Gina Tricot!

  


Aja Bye!









Av Steffie - 25 augusti 2012 11:04

Tjaaa!


Igår var det ju Rix FM Festival! Jag fick träffa Ulrik Munther, Ola Svensson och Molly Sanden! Min kompis Fanny sa att hon träffade Ulrik Munther på bara en halvmeter ifrån! :D Tyvär hann jag ej ta några kort, det var mycket folk där.. Såg knappt honom men lite iallafall..

Jag visslade flera gånger och skrek... ULRIK MUNTHER! Aja, om ni var där, kommentera vem ni tyckte var bäst   Herråå!

Av Steffie - 24 augusti 2012 12:56

Tjoo!


Idag är det fredag och det betyder alltså att det är fredagsmys och ingen skola imorgon :D

Men iallafall så ska jag gå till RIX FM FESTIVAL idag! Och kanske med min kompis.. Jag ska ringa 

henne snart och se om hon kan följa med för isåfall så kanske vi åker snart så vi hinner köpa lite saker!

Jag ska iallafall försöka få denna blogg till en jätte bra blogg och skriva mycket i den.. Jag hoppas nni gillar bilderna jag la ut igår :) Hare bra.. Snart ska man skaffa lite autografer från kändisarna Haha..

Svaret var JAA! Min kompis följer med! Hejdå! trevlig helg!

Av Steffie - 23 augusti 2012 17:55

Heeej! 


Super kul! Nästa fredag ska vi åka och paddla med skolan! Yay! 

Jag tror tyvär inte att jag kan ta nåt kort, men kanske <33  Aja.. Ha det så kul :D


Av Steffie - 23 augusti 2012 17:38

Hej! När jag kom hem från skolan så var inte mamma hemma.. Hon var på stan. Hon köpte en massa saker till mig speciellt från Gina tricot där eftersom dom har stor rea där! Och BIK BOK!


Här e allt..


 

Nagelack från BIK BOK Nr: 005


 

Nagelack (Också från BIK BOK) Ta 2 betala 39! Nr 122

 


Bikini från ''New York'' Affären.. 15 kr! MEGA PRIS! 


 

En söt rosa topp från BIK BOK..  25 kr!

 


Bikini, från Gina Tricot, 19 kr! ( WOW! )


 


Klänning från..Gina Tricot 29 kr! Solglas ögon - Glitter! 


 



Går och använda i många olika sätt! Tröja, Tjol, Klänning.. Otroligt! Och så är den sjukt fin!

Gina Tricot 29 kr!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Sjukt mega snygg tjol/ För stor / Gina tricot 29 kr!


Aa det var det :D hoppas ni hittar nåt ni gillar här! 


Hej och hå Hej då! :)




Av Steffie - 23 augusti 2012 17:04

Haaj!


Idag var det skola och då har vi haft Svenska, Matte(Buu) , Rast xD , Bild och aa, det var väl de..

Och som LUNCH i skolan så åt vi... Pankakor! Så det saa! Nee.. Skämta :) Aa och så har man fått... typ 12 saker/kläder av mamma fast jag inte fyller år.. men det var ju rea i Gina Tricot... Så, aa.. det var det.

Så nu har jag gjort en video när jag visar nästan alla saker

[förutom dom som jag redan slarvade bort och pinsamma saker...] Jag hoppas ni har haft det gött (Skämta :) ) Jag hoppas ni har haft det bra och såå.. I skolan och så..   


Aja PÖZZ!

Av Steffie - 22 augusti 2012 20:40

Tjeena!


Fail asså! Jag skrev en massa saker om mig men allt kommer inte fram.. men aa, här kommer allt som igenkligen skulle komma fram :) 


Tjaa!

Jag heter Stephanie, och kallas för Steffie. Jag är född i brasilien men flyttade till sverige när jag var 5.. Nu är jag 10, och går i 5:an.. I fritiden gillar jag att vara med vänner, Läsa olika bloggar, Sjunga och mycket mer..
I min blogg kommer ni att få läsa om vad jag gör om dagen,Nya saker jag köper,mina tankar,drömmar och mycket mycket mer! Läs,Följ,Älska,
Dela! :D Aja här e alltså lite om mig, skriver mer imorgon pöss :D

Av Steffie - 20 augusti 2012 21:33

Hej Hej!


Idag var det första dagen i skolan.. Jag vet inte hur ni tycker eftersom alla tycker olika men jag 

har saknat skolan.. Alltså mina vänner, och resor vi gör med skolan också.. Till ex som på nästa fredag.. då ska vi iväg och paddla.. Aja, som sagt.. Jag började nu på 5C, Jag hoppas verkligen ni har haft en super rolig sommarlov och att ni verkligen är nöjda med det ni har! Puss Puss Älskar er!


Hejdåå!   

Presentation


ChaCha!

Jag är en tjej som heter Stephanie, Jag brukar vara med vänner, shoppa, göra videos, dansa och själv klart.. Blogga! I min blogg kommer ni att få läsa om mina drömmar, livet, Shopping och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska göra en video på..
 När jag visar allt mitt smink
 Mina affischer
 Hur jag ska se ut på halloween
 Sminkvideo
 Kvälls rutin
 Morgon Rutin
 After School Video
 Haul
 Alla mina nagellack
 När jag gör mina naglar
 Göra alla dessa videor! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards